czwartek, 11 października 2012

Przeprosiny

MOJE KOCHANE MIŚKI, a więc zacznę od tego, że chciałabym Was serdecznie przeprosić za to ze tak długo nie dodaję rozdziału. Absolutnie nie chce się tutaj usprawiedliwiać . Po prostu nawaliłam i tyle, nie ma co wyjaśniać, szczerze mi wstyd. Po prostu liceum i to wszystko sprawiło że mam coraz mniej czasu. I jest jeszcze jedno ale, obiecałam sobie że nie wstawię kolejnego rozdziału dopóki nie będę miała nowego wyglądu na blogu, obecnie czekam na szablon. Już dawno go zamówiłam ale wiem że dziewczyny mają dużo pracy i wcale im się nie dziwie że tak długo trzeba czekać. Szukałam kogoś kto by mi sam zrobił szablon, tzn. nie angażować w to szabloniarni. Niestety nikt taki nie wykazał chęci do stworzenia. Wybrałam na razie tą bo zakochałam się w ich szablonach i stąd mój wybór ( http://zaczarowane-szablony.blogspot.com/ ) . I teraz WAŻNA RZECZ, przynajmniej dla Was, bynajmniej w moim mniemaniu. Jeżeli piszecie sami, jakieś opowiadania itd. to zostawiajcie w komentarzach linki. Ja każde opowiadanie przeczytam, każde bez wyjątku, tylko może się to trochę przeciągać w czasie, bo jak mówiłam mam go dość mało. ALE PRZECZYTAM na pewno. No to tego, mam dla Was taką wiadomość jeszcze. Mam już 2 pomysły na kolejne blogi, ale najpierw muszę się w miarę uporać z tym. Mam prawie skończony kolejny rozdział . I jeżeli już wszystko tak się potoczy jak planuje mam nadzieje że rozdziały będą pojawiały się mniej więcej co tydzień <3 Jeżeli dotrwaliście do tego momentu to dziękuję za cierpliwość i doczytanie do końca moich wypocin, @Dosiek_

3 komentarze:

  1. Już myślałam, że umarłaś : O Nic się nie stało i nie masz za co przepraszać :) Jesteśmy z Tobą :) mnie już znasz XD ale w razie czego piszę: I-will-look-after-you.blogspot.com & LoveWith1D.blogspot.com :) xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam bo niezle sie wciagnelam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja poczekam ;) liceum? To sie nie dziwie, bo brak czasu jest czyms normalnym.. spokojnie. Caluje i pozdrawiam, cudownie piszesz *.* <3

    OdpowiedzUsuń